FAQ
OPĆENITO
Kakva je povijest i budućnost marke ORSAY u Hrvatskoj?
Marka ORSAY nastala je 1975. godine u Njemačkoj. Već desetljećima stječe popularnost među kupcima diljem Europe. Tijekom svoje povijesti otvorila je razgranatu mrežu sa stotinama trgovina, kao i internetsku trgovinu. Društvo ORSAY prošlo je kroz složeno razdoblje 2021. i 2022. godine, što je rezultiralo promjenom vlasnika u lipnju 2022. i zatvaranjem podružnica u nekim zemljama, uključujući Njemačku i Poljsku. Sada vam, međutim, pod novim vodstvom svakodnevno donosimo nove trendove i bezvremenske komade koje ponovno možete kupiti putem interneta.
Koje veličine odjeće nudite?
Cilj mode ORSAY naglasiti je jedinstvenost i obline većine žena. Zato su odabrani stilovi u našoj ponudi dostupni do konfekcijske veličine 48.
Može li se moda ORSAY kupiti i u trgovinama?
Trenutačno naše proizvode možete kupiti putem interneta u našoj vlastitoj e-trgovini orsay.hr ili kod naših službenih internetskih partnera Bibloo by Zoot i drugih. Želite li među prvima saznati o mogućem otvaranju fizičkih trgovina, prijavite se na naš bilten.
POKLON-BONOVI
Imam darovnu karticu Orsay koju nisam potrošila. Mogu li ju i dalje upotrebljavati?
Žao nam je, ali darovne kartice kupljene prije 1. 7. 2022. izdao je prethodni vlasnik te se nažalost ne mogu iskoristiti nakon 1. 7. 2022.
Mogu li se darovne kartice kupiti u e-trgovini?
Da, u našoj e-trgovini nudimo elektroničke bonove u vrijednosti od 20 €, 40 € i 60 € koje možete iskoristiti za kupnju na orsay.hr. Sve kupone pronaći ćete ovdje.
Kako mogu iskoristiti elektronički bon?
Samo kopirajte kôd naveden na vašem bonu i zalijepite ga u polje Kod za popust u košarici.
Može li se produljiti valjanost elektroničkog bona?
Ako želite produljiti valjanost bona, obratite se našem centru za korisnike. Kontakt ćete pronaći ovdje.
KUPNJA PUTEM INTERNETA
Kako se šalju narudžbe iz e-trgovine ORSAY?
Vaše narudžbe šaljemo iz našeg središnjeg skladišta. Sve proizvode koje nudimo imamo na zalihama za vas te će vam stići u jednoj narudžbi.
Koliko dugo traje isporuka narudžbe iz e-trgovine ORSAY?
Svaka narudžba isporučuje se iz našeg skladišta u roku od 24 sata od izrade narudžbe. Isporuka ovisi o odabranom načinu dostave, a uobičajeni rok iznosi 72 sata radnim danom.
Može li se roba poslati za preuzimanje u trgovini?
U ovom trenutku ne nudimo mogućnost dostave u trgovinu u Hrvatskoj.
Koliko košta slanje proizvoda kupljenih putem interneta?
Može li se roba zamijeniti?
Vraćenu robu, nažalost, nije moguće zamijeniti.
Koliko dana imam za vraćanje robe?
Robu možete vratiti u roku od 14 dana od primitka pošiljke.
Kako mogu vratiti robu?
Prijavite se na svoj račun ili ovdjeunesite broj narudžbe i e-mail. Zatim odaberite stavke koje želite vratiti. Pošaljite paket s proizvodima koje želite vratiti na sljedeću adresu:“POVRAT ROBE"", DPD C/O Frogman s.r.o. / 27846H, Božidara Adžije 23/2, 10000, Zagreb, Croatia. Ova vrsta povrata je o vašem trošku.
Za koliko ćete mi vremena vratiti novac?
Sredstva za vraćenu robu doznačit ćemo na vaš bankovni račun u roku od 14 dana od dostave paketa na navedenu adresu za povrat robe.
Koliko košta plaćanje pouzećem?
Kod odabranih partnera narudžbu možete platiti gotovinom (ili platnom karticom izravno kod vozača) pri preuzimanju paketa uz naknadu od 1,50 €.
Mogu li platiti ApplePayom ili GooglePayom?
Da, uz druge načine plaćanja nudimo i ova plaćanja. Pojedinosti o dostavi i plaćanju pronaći ćete ovdje.
Može li se narudžba platiti putem PayPala?
Trenutačno ne nudimo ovaj način plaćanja.
Može li se narudžba poslati u inozemstvo?
Nažalost, narudžbe se mogu slati samo na području Hrvatske.
KLUB VJERNOSTI
Kakva je situacija s klubom vjernosti? Radi li sada?
U klub ORSAY možete se jednostavno i bez obaveze učlaniti ovdje. Nažalost, ne možete upotrebljavati svoju prijašnju klupsku karticu izdanu prije 1. 7. 2022. i morate se sada registrirati putem interneta. Nakon registracije odmah dobivate pristup svom računu na kojem vas čeka virtualna klupska kartica. Ovdje ćete pronaći i preglednu povijest svih svojih kupnji od 30. 1. 2023. Ujedno za vas pripremamo i druge pogodnosti i nagrade kluba vjernosti ORSAY. Imate li ideje o tome što biste najviše cijenili, voljeli bismo ih čuti. Ne ustručavajte se kontaktirati naše kolege iz službe za korisnike na adresu info@orsay.hr.
Na svom korisničkom računu imala sam bodove iz razdoblja prije 1. 7. 2022. i nisam stigla izabrati bonove. Što se dogodilo s bonovima?
U sklopu promjene vlasnika poduzeća, koja se dogodila u srpnju 2022., prijašnji bodovi ne mogu se iskoristiti. No kako je klub s bodovnim sustavom i kuponima za sljedeću kupnju bio vrlo popularan, u skoroj budućnosti ponovno se možete veseliti njegovim pogodnostima.
Kako mogu saznati za novitete u klubu vjernosti ili za najnovije akcije i popuste?
Svojim kupcima informacije šaljemo putem biltena. Na bilten se možete pretplatiti na dnu početne stranice.
Što je klub vjernosti ORSAY?
Klub vjernosti ORSAY kupcima donosi pogodnosti i olakšava kupnju. Članovi kluba dobivaju 10 % popusta na prvu kupnju, posebne ponude, nagrade i pozivnice za ekskluzivne akcije. Također imaju pravo na besplatnu dostavu za narudžbe iznad 59 €. U svom korisničkom računu naći ćete sve elektroničke račune za sve narudžbe. U klub se možete učlaniti za samo nekoliko trenutaka ovdje.
Je li učlanjenje u klub besplatno?
Da, učlanjenje je potpuno besplatno, brzo i bez obveza! U svim pogodnostima možete početi uživati odmah po učlanjenju.
Kako se učlaniti u klub?
Dovoljno je u svega nekoliko sekundi ispuniti internetski obrazac za registraciju ovdje i to je to!
Koliko dugo vrijedi popust za prvu kupnju?
Popust vrijedi 7 dana od registracije, a kod za popust dobit ćete e-poštom.
Mogu li koristiti klupske bonove za kupnju u trgovini?
Nažalost ne. Klupski vaučeri i druge pogodnosti za članove trenutno se mogu iskoristiti samo prilikom online kupnje na orsay.hr.
Mogu li pogodnosti članstva u klubu iskoristiti i u inozemstvu?
Nažalost ne, pogodnosti se odnose na stranicu orsay.hr.
Koliko dugo vrijedi članstvo u klubu?
Članstvo je besplatno i nije vremenski ograničeno. Samo se treba jedanput registrirati i pogodnosti su u džepu.
Imam članstvo u klubu, ali nije mi stigao rođendanski popust. Kome da se obratim?
Imate li bilo kakvo pitanje, ne ustručavajte se postaviti ga našim kolegama iz službe za korisnike na e-adresu: info@orsay.hr.
Kako otkazati članstvo?
Za otkazivanje članstva obratite se našoj službi za korisnike na e-adresu: info@orsay.hr.